A VÁLASZTÁS NEHÉZ - ha nincs elég információd
Idei webinár-sorozatunkat elsősorban azoknak ajánljuk, akik szeretnének többet megtudni arról, hogyan tudják meghozni a legjobb döntést. Több mint 15 éve szolgáltatunk a fuvarozói és szállítmányozói szektornak és ez idő alatt számos olyan esettel találkoztunk, amikor az információk hiánya vagy a folyamatok nem optimális menedzselése rengeteg kellemetlenséget okozott a vállalkozásoknak, miközben egy ügyviteli szoftver bevezetésén dolgoztak.
Fontosnak tartjuk, hogy az érdeklődők és a leendő ügyfeleink mélységében belelássanak abba a folyamatba, ami egy fuvarozói ügyviteli szoftver kiválasztását és bevezetését övezi. Gyakran találkozunk azzal, hogy bár az érdeklődés vagy a szándék megszületik a vezetőben, mégsem mer belevágni egy (új) rendszer bevezetésébe, mert nem látja át, hogy ez pontosan mivel jár, nem ismeri a lehetséges buktatókat – tehát összességében nincs elegendő információja.
Ebben az évben nekik szeretnénk segítséget nyújtani azáltal, hogy a teljes folyamatot bemutatjuk – a kiválasztástól, a bevezetésen át, a szoftver mindennapos használatáig. A kerekasztal-beszélgetés során termékmenedzsereink, oktatóink, üzleti elemzőink és terméktámogató csapatunk tagjai elmesélik azokat a valós tapasztalatokat, amelyeket az elmúlt évek során gyűjtöttek – így világítva meg az utat, amely a vállalkozás számára tökéletes ügyviteli szoftverhez vezet.
Milyen téves elképzelések és dezinformációk gátolhatják a cég előrelépését?
Tarts velünk, és derítsd ki 2024. április 11-én 14:00-tól!
Ne feledd! Ahogy korábban is, az esemény után minden jelentkező megkapja az összes webinár videóanyagát tartalmazó lejátszási listát, így nemcsak ezt a kerekasztal-beszélgetést tudod visszanézni, hanem például a tavalyi webinár-sorozatunkat is, amelyben tanácsadók, érdekvédelmi szervezetek képviselői és piaci szereplők beszélgettek arról, hogy hogyan érdemes kezelni a válsághelyzeteket. Az alábbi videókban láthatod, hogyan értékelték az eseményt.
Találkozzunk április 11-én!